سامانه‌های هوشمند آزادراه شهید شوشتری در آستانه بهره‌برداری

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 10:07
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از پایان عملیات عمرانی و نصب سامانه‌های هوشمند در آزادراه شهید شوشتری خبر داد و گفت این سامانه‌ها هم‌زمان با بازگشایی آزادراه به بهره‌برداری خواهند رسید.

سامانه‌های هوشمند آزادراه شهید شوشتری در آستانه بهره‌برداریبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، اکبر اختیاری اعلام کرد که هم‌زمان با احداث آزادراه شهید شوشتری، عملیات طراحی و اجرای تجهیزات هوشمند ترافیکی شامل دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ثبت تخلفات سرعت متوسط نیز به اجرا درآمده است.
‌وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح اظهار کرد: در موازات عملیات ساخت آزادراه، حدود ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری، بتن‌ریزی و نصب حوضچه‌ها و دریچه‌های مربوطه انجام شده است. تاکنون ۴ سامانه ثبت تخلف سرعت متوسط نصب گردیده و ۲ سامانه دیگر نیز در حال نصب است.
‌مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران افزود: ۶ سامانه نظارت تصویری نیز در طول این آزادراه جانمایی شده و عملیات عمرانی مربوط به آنها در حال تکمیل است. بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، انتظار می‌رود تا پایان هفته کلیه عملیات عمرانی خاتمه یافته و بلافاصله نصب تجهیزات مخابراتی و الکتریکال آغاز شود.
‌اختیاری در پایان تأکید کرد: با اتمام این مراحل، تمام سامانه‌های هوشمند ترافیکی آزادراه شهید شوشتری هم‌زمان با افتتاح، آماده بهره‌برداری کامل خواهند بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.