پاریس: هیچکس از ترامپ نخواسته بود با ایران بجنگد

مشرق نیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 07:46
وزیر دفاع فرانسه شامگاه سه‌شنبه گفت که رئیس جمهور آمریکا بدون اطلاع‌رسانی به پاریس یا حتی اعلام عمومی اهداف جنگ، به ایران حمله کرد.

به گزارش مشرق؛ «کاترین واترین» وزیر دفاع فرانسه شامگاه سه‌شنبه از اقدام غیرقانونی دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» در به راه انداختن جنگ تحمیلی جنایتکارانه علیه جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرد.

واترین در مصاحبه با شبکه «بی‌ام‌اف تی‌وی» گفت: «هیچ‌کس از رئیس‌جمهور [آمریکا]، ترامپ نخواسته بود این جبهه [جنگ علیه] ایران را باز کند».

وی با بیان اینکه ترامپ جنگ علیه ایران را بدون اطلاع‌رسانی به فرانسه یا اعلام اهداف آن آغاز کرد، توضیح داد: «یکی از دشواری‌های وضعیت کنونی فقدان راهبرد روشن آمریکا برای جنگ است».

وزیر دفاع فرانسه درباره وضعیت لبنان نیز مدعی شد: «این کشور در آستانه جنگ داخلی قرار دارد».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.