کشف یک مرکز جاسوسی مجهز به استارلینک در این منطقه تهران

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 12:36
ماموران پلیس تهران یک مرکز جاسوسی مجهز به استارلینک را در یوسف‌آباد تهران شناسایی کردند.

به گزارش خبرآنلاین از تسنیم، مأموران پلیس اطلاعات فاتب با اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به کشف یک واحد مسکونی شدند که به عنوان پایگاه فعالیت‌های جاسوسی مورد استفاده قرار گرفته بود.

بر اساس تحقیقات، متهمین با طرح و برنامه‌ریزی دقیق اقدام به اجاره واحد مسکونی کرده و در آن تجهیزات پیشرفته ارتباطی از جمله اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را نصب و استفاده می‌کردند. متهمین با بهره‌گیری از این امکانات، به ارسال اطلاعات و اخبار به سرویس‌های جاسوسی و شبکه‌های معاند خارج از کشور می‌پرداختند.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.