
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب گفت:این پرنده شکاری که با کمک همیاران و دوستداران طبیعت تحویل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب شده بود، پس از تیمار، نگهداری و اطمینان از سلامت آن در زیستگاه های طبیعی رهاسازی و به آغوش طبیت بازگشت.
کیانوش احسانی پور افزود: این گونه ارزشمند حیات وحش حدود یک ماه مورد مراقبت قرار گرفت.
وی ضمن قدردانی از مشارکت دوستداران طبیعت با محیط بانان در پاسداری از انفال الهی، از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد: گزارش تخلفات زیست محیطی را با شماره تلفن گویا 1540 در میان بگذارند.