به جام جهانی نروید و در کنار مردم ایران بمانید/ باید برویم و تو دهانی محکمی به استکبار بزنیم

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 09:01
بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند که بهتر است تیم ملی به آمریکا سفر نکند.در طرف مقابل هستند کسانی هم می‌گویند که برای نشان دادن قدرت ایران در سرزمین یانکی‌ها، باید با دست پر راهی این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مطلبی تحت عنوان نظرخواهی، از کاربران محترم خبرگزاری خبرآنلاین درخواست پرسیده بودیم تا نظر خودشان درباره حضور ایران در جام جهانی را اعلام کنند.

بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند که با توجه به وضعیت موجود و با توجه به اینکه ممکن است حاشیه های زیادی در آمریکا ایجاد شود بهتر است تیم ملی راهی این کشور نشود.

نظرات بعضی از کاربران را می خوانید:

سروش: نه بره که چی بشه چندین دوره شرکت کردیم مگر پیشرفتی تو فوتبالمون شد تو سطح آسیا حرفی برای گفتن نداریم کلا پسرفت چندین سال فوتبال تعطیل بشه هیچ اتفاقی نمیفته مردم هم دلزده شدن از این فوتبال فاسد.

محمد : به هیچ وجه. زمانی که شرایط عادی بود نتایج مان آن بود. الان با این شرایط حاد چه نتیجه ای می خواهیم بگیریم. این همه هزینه و بدبختی کشیدن برای رفتن به آمریکا واقعا برای چه ؟

بدون نام: در این شرایط عجیب و غریب جنگی و بلاتکلیفی اصلا موضوع حضور تیم ملی در جام جهانی در آمریکا چه معنایی دارد مگر اونا ایرانی نیستند پس باید در کنار ملت ایران بمانند.

بدون نام: اگر تو این شرایط پول داره سفر کنه وگرنه مملکت هزینه های واجب تری داره.

گروهبان: برن و بازی کنن. فقط اگر بدون برد و بازی های ضعیف از دور مقدماتی حذف شدن که کاملا یحتمل هست، بهانه جنگ، عدم تمرین و بازی تدارکاتی و ... رو نیارن

برای شرکت در نظرخواهی و دیدن همه پیام ها، اینجا را کلیک کنید.

251 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.