مجید واشقانی، بازیگر شناختهشده سینما و تلویزیون، در تازهترین قسمت از برنامه گفتگو محور «رک»، با لحنی انتقادی و احساسی به بازخوانی وقایع 18 و 19 دیماه پرداخت. وی در این برنامه با اشاره به جانباختگان این دو روز، از «ملینا» به عنوان نماد مظلومیت و مردمی بودن یاد کرد.
مجید واشقانی در بخشی از این گفتگو با طرح یک پرسش کلیدی، وجدان مخاطبان و منتقدان را مورد خطاب قرار داد. او پرسید: «آیا از ملینا بیتقصیرتر و مردمیتر در میان درگذشتگان این ایام داریم؟» او تاکید کرد که این کودک در موقعیتی قرار گرفته بود که هیچ نقشی در انتخاب آن نداشت و صرفاً به همراه پدرش در آن فضا حضور پیدا کرده بود.
این بازیگر با اشاره به اینکه ملینا نه عضو تشکلی بوده و نه در اعتراضات و اغتشاشات نقشی داشته، افزود:
«او نه بسیجی بود، نه معترض؛ نه اتوبوسی آتش زد و نه در درگیریها شرکت داشت. او تنها کودکی بود که خونش بر این خاک ریخته شد.»
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.