دعوت دو مازندرانی به اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان

خبرآنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 11:05
دو کشتی گیر مازندرانی به اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان دعوت شدند.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان از ۹ اردیبهشت در کرمان برگزار می‌شود. دو کشتی گیر مازندرانی به اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان دعوت شدند. امیررضا ذکریایی و طاها نوری کشتی گیران مازندرانی دعوت شده به این اردو هستند.

اسامی افراد دعوت شده به این اردو که می‌باید ساعت ۱۵ چهارشنبه ۹ اردیبهشت ماه در محل تمرینات حضور داشته باشند به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: علیرضا امیری (فارس)

۶۰ کیلوگرم: محمدحسین مشهدی زاده (خوزستان) امیرعلی حیدری (تهران) امیررضا نقیبی (اصفهان)

۶۳ کیلوگرم: علی غریبی (خوزستان) امیررضا ذکریایی (مازندران)

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا غلامی (فارس)

۷۲ کیلوگرم: محمد کاظمی (خوزستان) ایلیا علیخانی (فارس)

۷۷ کیلوگرم: امیرمهدی سعیدی نوا (قم)

۸۲ کیلوگرم: علیرضا محمدحسینی (تهران) طاها نوری (مازندران)

۸۷ کیلوگرم: حسین صالحی (خوزستان) کامران بک پیکری (خوزستان) محمدمهدی درخشان (فارس)

۹۷ کیلوگرم: امیرسام محمدی (تهران) محمدحسن طرفی نژاد (اروند)

۱۳۰ کیلوگرم: امیرحسین عبدولی (خوزستان) محمد کریمی اصل (آذربایجان شرقی)

سرمربی: حمید باوفا

مربیان: مهرداد اسفندیاری فر – روح اله دل انگیز – ایرج نوروزی و یک مربی بیه معرفی هیئت کشتی استان کرمان

مربیان معرفی شده توسط اندیشکده: محمدرضا قربانی (آذربایجان شرقی) سجاد امیری (البرز)

مربی بدنساز: بهمن میرزایی

اجرا: مهدی علیزاده

ماساژور: فرشید فرزان

سرپرست: امیر آذری

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.