پایان مرحله دوم زیرساخت‌های گردشگری در ساحل پارسیان

خبرآنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 10:11
مرحله دوم عملیات اجرایی طرح تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در پارک ساحلی خلیج‌فارس شهرستان پارسیان به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
عادل شهرزاد افزود: در این طرح، اجرای ۸ چشمه سرویس بهداشتی، ۴ چشمه حمام، ۱۰ سکوی نشیمن و همچنین عملیات محوطه‌سازی با هدف ساماندهی فضای ساحلی و افزایش سطح خدمات‌رسانی به گردشگران در دستور کار قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: بوستان ساحلی خلیج‌فارس در شهرستان پارسیان به‌عنوان یکی از فضاهای شاخص گردشگری در غرب هرمزگان، از ظرفیت‌های قابل‌توجهی برای جذب گردشگران داخلی و توسعه جریان سفر در این منطقه برخوردار است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.