دمِ خروسِ تروریست‌های تجزیه‌طلب زد بیرون!

همشهری آنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 20:56
یادتان هست ترامپ همین چند وقت پیش گفت ما به کردهای تجزیه‌طلب اسلحه دادیم و بعدش این گروهک‌های تروریست سریع واکنش نشان دادند و گفتند: نخیر! چنین چیزی نبوده و ما با آمریکا ارتباطی نداریم! حالا بعضی از گروهک‌های تجزیه‌طلب کردی طی بیانیه‌ای از ترامپ بابت عدم حمایت در مقابل حملات ایران به انتقاد کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، یادتان هست ترامپ همین چند وقت پیش گفت ما به کردهای تجزیه‌طلب اسلحه دادیم و بعدش این گروهک‌های تروریست سریع واکنش نشان دادند و گفتند: نخیر! چنین چیزی نبوده و ما با آمریکا ارتباطی نداریم!

حالا بعضی از گروهک‌های تجزیه‌طلب کردی طی بیانیه‌ای از ترامپ بابت عدم حمایت در مقابل حملات ایران به شدت انتقاد کرده‌اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:«منصفانه نیست و نباید چنین باشد که ایالات متحده آمریکا در زمان جنگ و عملیات علیه تروریسم، کورد و پیشمرگه را دوست و شریک خود بداند و رئیس‌جمهور ترامپ نسبت به آن‌ها ابراز محبت و اعلام حمایت کند، اما در زمان آتش‌بس، در مقابل حملات موشکی و پهپادی تهران و گروه‌های عراقی تحت فرمان آن علیه آن‌ها صرفاً ناظر باشد.»

آمریکا دیریا زود از این منطقه خواهد رفت، ولی بعد از آن، ایران می‌ماند و خائنانِ منطقه‌ای!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.