استاندار : دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موانع تولید در چهارمحال وبختیاری رابرطرف کنند

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 17:16
استاندار چهارمحال وبختیاری برضرورت جلوگیری از توقف واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۵ تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موظف‌اند با نگاه حل مسئله، موانع تولید را در استان برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری  ؛ جعفر مردانی  در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۵ بر ضرورت جلوگیری از توقف واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۵ تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موظف‌اند با نگاه حل مسئله، موانع تولید را در استان برطرف کنند.

وی خواستار هم‌افزایی، تصمیم‌گیری به‌موقع و ایجاد مسیرهای شفاف برای سرمایه‌گذاران شد تا زمینه تحقق شعار سال و رشد پایدار اقتصادی فراهم شود.

 استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مسائل اداری، بانکی یا فرایندهای پیچیده دچار توقف یا وقفه شود؛ انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی با رویکرد حل مسئله موضوعات را در همین ستاد جمع‌بندی و تعیین تکلیف کنند.  

 وی با اشاره به ضرورت پشتیبانی از واحدهای راکد و نیمه‌فعال، افزود: اگر برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد، این واحدها می‌توانند یکی از سریع‌ترین مسیرهای افزایش تولید و اشتغال در استان باشند.

مردانی از همکاری بخش خصوصی و معاونت اقتصادی استانداری در فعال‌سازی این واحدها در سال گذشته قدردانی کرد و خواستار استمرار این رویکرد در سال جدید شد.  

 استاندار، تامین پایدار زیرساخت‌های تولید به‌ویژه انرژی، سوخت و مواد اولیه را یک ضرورت جدی دانست و تصریح کرد: باید با نگاه پیش‌نگرانه و تعامل بین‌بخشی مانع بروز اختلال در این حوزه‌ها شویم تا واحدهای تولیدی با کمبود مواد اولیه مواجه نشوند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.