حدادی: خودمان را وام دار ایثارگران و جانبازان می‌دانیم

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به عیادت یکی از جانبازان جنگ تحمیلی سوم رفت.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به عیادت حسین محمدی یکی از جانبازان جنگ تحمیلی سوم رفت. 
 
حدادی در سخنان خود خطاب به محمدی گفت: شما شاید مانند برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌کننده زیادی نداشتید و در قالب چهره مشهور دیده نمی‌شدید، اما در لحظه‌های مهم، انتخاب شما دفاع از وطن بود؛ انتخابی که به جانبازی منتهی شد. مردم ایران همیشه قدردان شما و دیگر ایثارگران هستند و ما نیز خود را وام‌دار این ازخودگذشتگی‌ها می‌دانیم.
 
حسین محمدی یکی از جانبازانی است که در حملات رژیم جنایتکار آمریکایی - صهیونی به خاک کشورمان، دو دست و دو پای خود را از دست داده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.