حمله خرس به دو محیط‌بان در پارک ملی گلستان

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
دو محیط‌بان پارک ملی گلستان به علت حمله خرس مجروح شدند.

***حمله خرس به دو محیط‌بان در پارک ملی گلستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان با اعلام این خبر گفت: یک قلاده خرس در پارک ملی گلستان، به دو محیط بان سولگرد در منطقه بک‌یاتاق، که در حال گشت و کنترل منطقه بودند، حمله کرد .

قدیر حسن‌زاده افزود  بلافاصله پس از حادثه، نیرو‌های پشتیبانی و امدادی در محل حاضر شدند و عملیات نجات و انتقال مجروحان به مراکز درمانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه وضعیت عمومی مجروحان تحت کنترل است، افزود: محیط‌بانان در خط مقدم حفاظت از طبیعت قرار دارند و همواره با خطرات احتمالی در رویارویی با جانوران وحشی روبه‌رو هستند.

حسن‌زاده ضمن قدردانی از تلاش این نیروها، ابراز امیدواری کرد که با ارتقای تجهیزات ایمنی و افزایش آگاهی از وقوع چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.