رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان خطاب به دولت: از مذاکره با اسرائیل خارج شوید

عصر ایران شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
مقامات لبنانی باید از چیزی که مذاکرات مستقیم نامیده می‌شود عقب نشینی کنند.
رئیس فراکسیون حزب‌الله لبنان تاکید کرد که هرگونه آتش بسی که به دشمن امکان استثنایی حمله یا هرگونه تحرک میدانی بدهد، فریب و حیله است.
 
به گزارش ایسنا، محمد رعد، رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان گفت: هرگونه آتش بسی که به دشمن یک امکان و موقعیت استثنایی برای حمله یا هرگونه تحرک میدانی بدهد، فریب و حیله است.
 
بر اساس گزارش المیادین، این نماینده پارلمان گفت: مقامات لبنانی باید از چیزی که مذاکرات مستقیم نامیده می‌شود عقب نشینی کنند.
 
وی تاکید کرد: من نگران این هستم که کشور در شرایطی بدتر از توافق ۱۷ مه قرار گیرد. بنابراین هرگونه ارتباط رسمی یا دیداری بین طرف‌های لبنانی و اسرائیلی در صورت جنگ از توافق ملی برخوردار نخواهد بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.