جریمه سنگین فولاد با شکایت فرشید

خبرورزشی شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:17
فرشید باقری بازیکن پیشین فولاد خوزستان این باشگاه را به حدود ۹ میلیارد تومان جریمه محکوم کرد.

کمیته وضعیت اعلام کرد فولاد به پرداخت ۸۵ میلیارد ریال به مس رفسنجان محکوم شد؛ ملوان و مس سونگون نیز جریمه شدند.

آرای صادره به شرح زیر است:

  • در پی شکایت باشگاه مس رفسنجان از باشگاه فولاد خوزستان و فرشید باقری، باشگاه فولاد خوزستان به پرداخت مبلغ ۸۵ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیارد و ۲۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به سایر خواسته های خواهان صرف نظر از ماهیت دعوی و براساس استرداد برخی خواسته ها و عدم پرداخت هزینه دادرسی خواسته دیگر، قرار رد صادر کرد.
  • در پرونده شکایت محمدرضا زینال خیری از باشگاه مس سونگون، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
  • با توجه به شکایت پویا پورعلی از باشگاه ملوان بندرانزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۱۶۸ میلیون و ۹۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به مازاد خواسته خواهان قرار رد صادر کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش AFC به برگزاری مسابقه سوپرجام آسیا

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.