به گزارش همشهری آنلاین، وی خاطر نشان کرد: هدف از این سفرها، هماهنگی نزدیک با شرکای خود در موضوعات دوجانبه و رایزنی درباره تحولات منطقهای است.
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: همسایگان ما در اولویت ما قرار دارند.
به گزارش همشهری آنلاین، وی خاطر نشان کرد: هدف از این سفرها، هماهنگی نزدیک با شرکای خود در موضوعات دوجانبه و رایزنی درباره تحولات منطقهای است.
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: همسایگان ما در اولویت ما قرار دارند.