رونمایی از بمب نقل‌و‌انتقالاتی پرسپولیس

صدا و سیما جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 13:37
جانباز جنگ سوم تحمیلی که دو دست و دو پای خود را در پای لانچرها ازدست‌داده بود به استخدام باشگاه پرسپولیس درآمد.

بمب نقل‌و‌انتقالاتی پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیمان حدادی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته با حسین محمدی از جانبازان جنگ تحمیلی دیدار کرد
حسین محمدی از جمله افرادی است که در جریان حملات دشمن دودست و دو پای خود را از دست داد؛ ایثارگری‌ای که او را در زمره نماد‌های فداکاری و مقاومت قرار داده است.
در این دیدار، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز همدردی و قدردانی از رشادت‌های این جانباز، از تصمیم باشگاه برای حمایت عملی از وی خبر داد. 
مقرر شد حسین محمدی به‌عنوان کارمند افتخاری به استخدام باشگاه پرسپولیس درآید و در لیست بیمه این باشگاه قرار گیرد تا بخشی از زحمات و فداکاری‌های او مورد قدردانی قرار گیرد.
حدادی در این دیدار با اشاره به جایگاه والای ایثارگران، خطاب به محمدی گفت: «شما شاید مانند برخی افراد در فضای مجازی فالوور‌های زیادی نداشتید و چهره سلبریتی محسوب نمی‌شدید، اما برخلاف بسیاری، در بزنگاه تصمیم‌گیری، راه ماندن پای وطن را انتخاب کردید و در این مسیر به درجه جانبازی رسیدید. مردم ایران همواره قدردان فداکاری‌های شما و دیگر ایثارگران هستند و ما خود را مدیون این جان‌فشانی‌ها می‌دانیم.»
 اقدامی که می‌تواند الگویی برای سایر نهاد‌های ورزشی در قدردانی از کسانی باشد که در راه کشور از جان و سلامت خود گذشته‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.