مربی تیم ملی دو ومیدانی:تابحال در چنین زمینی مسابقه نداده بودیم

صدا و سیما جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 11:41
مربی تیم ملی دوومیدانی از عملکرد دو‌نماینده خود در روز نخست مسابقات ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،امین رهبر مربی تیم ملی دوومیدانی در ادامه گفت، در بخش پرش طول و ۶۰ متر نمایندگان ما خوب بودند نمی‌توانم بگویم بد بودند، چون سطح مسابقات بالاست و تیم‌ها با حداکثر آمادگی آمده‌اند و بچه‌های ما تا به حال در چنین زمینی تمرین نکرده و‌مسابقه هم ندادند.
وی ادامه داد، این مسابقات آنقدر سطحش بالاست که رکورد ۶۰ متر جابجا شد و نشان می‌دهد تیم‌ها با کیفیت آمده‌اند. فردا هم در پرش طول و یکشنبه در پرتاب وزنه نماینده داریم بچه‌ها در شرایط عالی قرار دارند و قطعا بر روی سکو خواهند رفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.