به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،امین رهبر مربی تیم ملی دوومیدانی در ادامه گفت، در بخش پرش طول و ۶۰ متر نمایندگان ما خوب بودند نمیتوانم بگویم بد بودند، چون سطح مسابقات بالاست و تیمها با حداکثر آمادگی آمدهاند و بچههای ما تا به حال در چنین زمینی تمرین نکرده ومسابقه هم ندادند.
وی ادامه داد، این مسابقات آنقدر سطحش بالاست که رکورد ۶۰ متر جابجا شد و نشان میدهد تیمها با کیفیت آمدهاند. فردا هم در پرش طول و یکشنبه در پرتاب وزنه نماینده داریم بچهها در شرایط عالی قرار دارند و قطعا بر روی سکو خواهند رفت.