تاج تکذیب کرد: استقلال هنوز سهمیه ایران در لیگ نخبگان نیست

خبرورزشی پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 09:24
چند روز پس از اظهارات هدایت ممبینی درباره اعلام سهمیه‌های آسیایی این موضوع از سوی رئیس فدراسیون فوتبال رد شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهاراتش راجع به اعلام سهمیه آسیایی، مباحث مطرح شده تا امروز درباره معرفی سه تیم بالای جدول را کاملاً رد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد صحبت‌های هدایت ممبینی درباره اعلام سهمیه‌های آسیایی گفت: هنوز هیچ تصمیمی در مورد سهمیه‌های لیگ برتر گرفته نشده است.

با این اظهار نظر صریح از سوی مهدی تاج مشخص می‌شود همچنان موضوع معرفی تیم‌های بالای جدولی یعنی استقلال، تراکتور و سپاهان به لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان سطح ۲ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و مشخصا مخالفت‌هایی با این موضوع وجود دارد.

پیش از این مسئولان باشگاه استقلال با استناد به صحبت‌های هدایت ممبینی این موضوع را قطعی دانسته و برای حضور استقلال در فصل جدید لیگ نخبگان آسیا برنامه‌ریزی کرده بودند.

یادآور می‌شود؛ باشگاه‌های تراکتور و پرسپولیس از مخالفان اصلی در بحث معرفی تیم‌های بالای جدولی به رقابت‌های آسیایی فصل بعد بودند.

بیشتر بخوانید: جلسه ویژه بختیاری‌زاده درباره لیست بازیکنان استقلال

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.