۲ نظامی رژیم صهیونیستی به جاسوسی برای ایران متهم شدند

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 04:17
شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) ادعا کرد که ۲ نظامی نیروی هوایی این رژیم، یک ماه پس از دستگیری و سوءظن اولیه، رسما به جاسوسی برای ایران و انتقال اطلاعات حساس در مورد جنگنده‌های اف-۱۵ متهم شدند.

۲ نظامی رژیم صهیونیستی به جاسوسی برای ایران متهم شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که این دو نظامی اطلاعاتی در مورد «هرتسی هالیوی» رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل و «ایتمار بن گویر» وزیر افراطی امنیت داخلی این رژیم جمع‌آوری کرده‌اند.

هفته گذشته، رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز فاش کردند که ۲ نظامی فعال در نیروی هوایی این رژیم مظنون به جاسوسی هستند و حدود یک ماه است که در ارتباط با یک پرونده جدی جاسوسی برای نهاد‌های ایرانی تحت بازجویی قرار دارند.

به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر دخالت چندین شهرک‌نشین صهیونیست و نظامی اسرائیلی در انتقال اطلاعات به نهاد‌های ایرانی در ازای دریافت پول، افزایش یافته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.