دندان‌پزشکی متخلف در دورود پلمب شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:17
دورود - دندان‌پزشکی متخلف در یکی از درمانگاه‌های شهرستان دورود پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی و واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت شهرستان دورود، مرکز دندانپزشکی یکی از درمانگاه‌های این شهرستان به دلیل تخلفات متعدد پلمب و تا رفع نواقص تعطیل شد.

بر اساس اعلام شمس الهی ریاست مرکز بهداشت دورود، این واحد درمانی به علت تخلفات متعدد اعم از شکایات مردمی، عدم حضور مسئول فنی و به‌کارگیری فرد فاقد صلاحیت در امور دندانپزشکی مشمول برخورد قانونی شده و با دستور قاضی تعزیرات حکومتی پلمب شد.

مصطفی تاری، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دورود نیز، ضمن تأیید این خبر بیان داشت: این بازرسی‌ها باهدف صیانت از حقوق قانونی مردم و برخورد قاطع با تخلفات حوزه درمان، با همکاری بازرسین نظارت بر درمان و مأموران نیروی انتظامی انجام می‌شود و به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.