قالیباف: ترامپ دنبال تحمیل تسلیم با محاصره است

تابناک سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 07:16
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و رییس هیات ایرانی مذاکره کننده با آمریکا در دور اول مذاکرات اسلام آباد، با بیان اینکه مذاکره زیر سایهٔ تهدید را نمی‌پذیریم نوشت: در دو هفتهٔ اخیر برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و رییس هیات ایرانی مذاکره کننده با آمریکا در دور اول مذاکرات اسلام آباد، با بیان اینکه مذاکره زیر سایهٔ تهدید را نمی‌پذیریم نوشت: در دو هفتهٔ اخیر برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم.

به گزارش تابناک؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پستی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت:

ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتش‌بس می‌خواهد تا به خیال خود این میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند یا جنگ‌افروزی مجدد را موجه سازد. 

مذاکره زیر سایهٔ تهدید را نمی‌پذیریم و در دو هفتهٔ اخیر برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم.

قالیباف: ترامپ دنبال تحمیل تسلیم با محاصره است

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.