جمع آوری ۲۵ نفر معتادان متجاهر در نوشهر

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 23:04
نوشهر - فرمانده انتظامی نوشهر گفت: در پی مطالبات مردم مبنی بر وجود معتادان متجاهر در سطح معابر عمومی شهر، ۲۵ معتاد جمع آوری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت نورانی اظهار داشت: در پی مطالبات مردم مبنی بر وجود معتادان متجاهر در سطح معابر عمومی شهر زیبای نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری های ۱۱و ۱۲ شهرستان نوشهر با هماهنگی قضایی و رعایت موازین شرعی و قانونی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها ۲۰ نفر معتادان متجاهر از سطح شهرستان جمع آوری و برای ترک اعتیاد به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ منتقل شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.