مجید یحیایی، مجری برنامه صبحانه ایرانی با انتقاد از بیانیه باشگاه پرسپولیس در رابطه با آسیایی شدن استقلال، تراکتور و سپاهان گفت: یقه آن بازیکنانی را بگیرید که حال بازی نداشتند. صدر بودید باز هم اعتراض میکردید؟
خبرورزشی: مجید یحیایی، مجری برنامه صبحانه ایرانی با انتقاد از بیانیه باشگاه پرسپولیس در رابطه با آسیایی شدن استقلال، تراکتور و سپاهان گفت: یقه آن بازیکنانی را بگیرید که حال بازی نداشتند. صدر بودید باز هم اعتراض میکردید؟
منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.