پشت پرده عقب‌نشینی فدراسیون بعد از تهدید پرسپولیس

خبرورزشی دوشنبه 31 فروردین 1405 - 13:22
رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد معرفی نماینده های ایران نیاز به فکر بیشتری دارد.

جنجال های مربوط به لیگ برتر هنوز ادامه دارد و دیروز بعد از صحبت های ممبینی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال به اوج خودش رسید. او مدعی شد سه تیم استقلال، تراکتور و سپاهان سهمیه آسیایی می گیرند و همین موضوع اعتراض شدید پرسپولیسی ها را به همراه داشت. حتی مدیران پرسپولیس به نوعی تهدید کردند که اگر این موضوع رسمی شود، به نهادهای بالاتر مراجعه می کنند. همین اتفاق باعث شد تا فدراسیون کمی عقب نشینی کند. امروز مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به حرف های جنجالی ممبینی اعلام کرد، ماجرای تقسیم سهمیه های آسیایی نیاز به فکر و بررسی بیشتر دارد.

اما دلیل این عقب نشینی چیست. طبق شنیده ها، تاج قصد دارد با استفاده از نفوذ خود در ای اف سی و ارتباطاتی که دارد، زمان بخرد و از مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد که ایران نماینده هایش را بعد از جام جهانی و پایان لیگ معرفی کنند. موضوعی که مشخص نیست مورد قبول واقع می شود و فعلا ایران تا ۱۰ خرداد زمان دارد تا نماینده هایش را برای فصل بعد به ای اف سی معرفی کند. اگر لابی تاج مورد قبول واقع شود هم، بعد از اتمام لیگ، نماینده ها به صورت قانونی و فوتبالی معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: خبر خوش آسیایی برای پرسپولیس؛ سهمیه ایران ۲+۲ می‌شود؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.