انتشار ویدئویی قابل تامل توسط بقایی + ویدئو | لحظه نجات نوزادان هنگام بمباران؛ روایتی از ایستادگی ایران در برابر سبعیت و قساوت دشمنان

همشهری آنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:04
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بمباران بیمارستان‌های ایران از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: یک دکتر شجاع ایرانی، نوزادان ایرانی را نجات می‌دهد، در حالی که کل بیمارستان زیر حمله متجاوزان آمریکایی-اسرائیلی قرار دارد و ایران این‌گونه در برابر سبعیت و قساوت دشمنانش، سرفرازانه می‌ایستد.

به گزارش همشهری آنلاین، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه ۳۱ فروردین با انتشار ویدئویی از اقدام شجاعانه پرستاران و پزشکان ایرانی در نجات نوزادان و بیماران، در جریان حملات متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی به بیمارستانی در تهران، در شبکه ایکس نوشت: «من همان انسانم، من رنج کشیدم، من آنجا بودم.»

سخنگوی وزارت امور خارجه در توصیف این شجاعت نوشت: ایران این‌گونه در برابر سبعیت و قساوت دشمنانش، سرفرازانه می‌ایستد. یک دکتر شجاع ایرانی، نوزادان ایرانی را نجات می‌دهد، در حالی که کل بیمارستان زیر حمله متجاوزان آمریکایی-اسرائیلی قرار دارد. این ویژگی پایدار تمدنی ایران است: مقاومت و تاب‌آوری؛ خصلتی که این تمدن درخشان را در طول تاریخ، با وجود همه دشواری‌ها، پابرجا نگه داشته است.

تصاویر دوربین‌های مداربسته از بیمارستان خاتم الانبیا در شمال تهران، که به تازگی منتشر شده لحظه‌ای را نشان می‌دهد که حملات هوایی آمریکا و رژیم اسرائیل، روز دهم اسفند، به مقر پلیس واقع در نزدیکی این بیمارستان موجب ایجاد خسارت و وحشت بیماران در این مرکز درمانی شد. از خودگذشتگی کادر درمان این بیمارستان در نجات جان بیماران به ویژه نوزدان، مورد تحسین افکار عمومی در داخل و خارج از ایران قرار گرفته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.