حمله نیروهای ایرانی به کشتی های نظامی آمریکا به روایت تسنیم/ حمله با پهپاد صورت گرفت

اقتصادنیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 06:27
اقتصادنیوز: تسنیم نوشت: پس از حمله آمریکایی‌ها به کشتی ایرانی، نیروهای ایرانی با پهپاد به سمت بعضی کشتی‌های نظامی آمریکایی حمله کردند.

به گزارش اقتصادنیوز، خبرگزاری تسنیم نوشت: نظامیان تروریست آمریکایی ساعاتی پیش به یک کشتی کانتینربر ایرانی به نام توسکا که از چین عازم ایران بود، در خلیج عمان حمله کردند.

 پس از حمله آمریکایی‌ها به این کشتی، نیروهای ایرانی نیز با پهپاد به سمت بعضی کشتی‌های نظامی آمریکایی حمله کردند. 

ایران از پیش اعلام کرده است که با هرگونه اقدام آمریکایی ها مقابله به مثل خواهد کرد. 

همزمان با اعلام محاصره دریایی ایران توسط آمریکا، ایران نیز تنگه هرمز را به طور کامل بسته و هر کشتی یا نفتکشی که بدون مجوز ایران از منطقه عبور‌ کند، توسط نیروهای ایرانی تنبیه می‌شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.