واکنش آذری جهرمی به تهدید حمله به زیرساخت‌های ایران/ یکبار هم احترام به ایران را امتحان کنند، ضرر نخواهند کرد!

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 19:25
آذری جهرمی نوشت: به احتمال بالا، حمله به تاسیسات زیربنایی ایران، یک لفاظی قبل از مذاکره است. نتیجه لفاظی، برد در میز مذاکره نخواهد بود. یکبار هم احترام به ایران را امتحان کنند، ضرر نخواهند کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات نوشت: آیا آمریکا قادر به حمله به تاسیسات زیربنایی ایران، مثل نیروگاهها و پل‌هاست؟ بله! 

آیا اگر چنین اقدامی کرد، تنگه هرمز باز خواهد شد؟ خیر!

آیا برنامه هسته‌ای ایران و مواد غنی سازی شده ایران، موضوع تفاهم خواهد بود؟ خیر!

آیا زیرساختهای تولید نفت و گاز در منطقه، مثل ینبوع و بانیاس و یا میادین گازی منطقه، از حمله ایران در امان خواهند بود؟ خیر!

در مجموع و با این شرایط، حمله به تاسیسات زیربنایی ایران، برای آمریکا بیشتر  برد محسوب خواهد شد یا ضرر؟ حتما ضرر!

پس به احتمال بالا، حمله به تاسیسات زیربنایی ایران، یک لفاظی قبل از مذاکره است. نتیجه لفاظی، برد در میز مذاکره نخواهد بود. یکبار هم احترام به ایران را امتحان کنند، ضرر نخواهند کرد!

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.