خبر جدید درباره اعزام زائران به حج تمتع ۱۴۰۵

همشهری آنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 09:02
رئیس سازمان حج و زیارت درخصوص اعزام زائران به حج تمتع طی سال جاری با توجه به جنگ پیش‌آمده توضیح داد.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به برنامه‌ریزی برای حج امسال گفت: به دلیل شرایط جنگی و اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی، اعزام زائران به سرزمین وحی با تغییراتی همراه شد.

وی ادامه داد: همزمان با پیروزی‌های ملت ایران در جبهه مقاومت، هفته حج و دهه کرامت، خوشبختانه با امضای تفاهمنامه با وزارت حج عربستان مقدمات اعزام ۳۰ هزار نفری فراهم شده است. اما اینکه حج آینده با چه شیوه‌ای برگزار خواهد شد، چه هوایی و چه زمینی به تحولات سیاسی و امنیتی بستگی دارد که به‌زودی جزئیات آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سهمیه ایران با موافقت مسئولان عالی رتبه کشور از ۸۵ هزار نفر به ۳۰ هزار نفر کاهش یافت، خاطر نشان کرد: اعزام‌ها از روزهای آتی آغاز می‌شود و تمام تلاش ما حفظ عزت و کرامت زائران ایرانی در سرزمین وحی است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.