زیدآبادی: ترامپ آدم خیلی جلفی است/ در کشور ما عده‌ای گویی اصرار دارند هر حرف ترامپ را جدی بگیرند!/ این اصرار برای چیست؟

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 06:04
فعال اصلاح طلب نوشت: در کشور ما اما عده‌ای گویی اصرار دارند هر حرف ترامپ را جدی بگیرند! این اصرار برای چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب، در کانال تلگرامی خود نوشت:

ترامپ آدم خیلی جلفی است! در هر نوع مذاکره و معامله و توافقی با هر کشوری چه دوست، چه رقیب و چه دشمن، اصرار دارد که خود را برنده و پیروز مطلق و طرف مقابل را شکست‌خورده و تسلیم‌شده معرفی کند!

در کشورهای دیگر، دولت‌ها به این جلف‌بازی‌ها واقفند و تره هم برایش خرد نمی‌کنند. در نتیجه کاری را که به نفع کشورشان باشد پیش می‌برند و ترامپ را هم به آن داستان لوطی و مخنث عبید زاکانی حوالت می‌دهند!

در کشور ما اما عده‌ای گویی اصرار دارند هر حرف ترامپ را جدی بگیرند! این اصرار برای چیست؟ به حرف‌های او اعتماد دارند؟ به نظام تصمیم‌گیری کشور بی‌اعتمادند؟ یا اینکه در پی بهانه‌اند تا وسط این آتش، از دود آن قبایی برای خود بدوزند؟

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.