وانگ یی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران هرگز نباید آغاز می‌شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 18:59
وزیر امور خارجه چین در سخنانی تصریح کرد: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران هرگز نباید آغاز می‌شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری راشا تودی، وانگ یی، وزیر امور خارجه چین امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد: درگیری در خاورمیانه (غرب آسیا) تأثیر جدی بر امنیت انرژی بین‌ المللی و ناوبری در تنگه هرمز داشته است.

وزیر امور خارجه چین ادامه داد: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران هرگز نباید آغاز می‌شد. تسهیل بازگشت آمریکا و ایران به مذاکرات با هدف دستیابی به یک راه‌ حل سیاسی برای این درگیری، اولویت اصلی پکن است.

گفتنی است صبح ۹ اسفند، آمریکا و رژیم صهیونیستی همانند دفعه پیش و بی توجه به مذاکرات غیر مستقیم میان تهران و واشنگتن، به خاک ایران تجاوز کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.