دستگیری عاملان ارسال اطلاعات مراکز حساس به شبکه‌های معاند

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 15:02
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از عاملان ارسال اطلاعات مراکز حساس به شبکه‌های معاند خبر داد.

دستگیری عاملان ارسال اطلاعات مراکز حساس به شبکه‌های معاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد، پلیس فاتب در بررسی‌های فنی و تخصصی نفر از افراد را که با شبکه‌های معاند خارج از کشور ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی از مراکز حساس نظامی را از طریق تلفن همراه خود ارسال کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمد:در جریان تحقیقات، مشخص شد متهمان در چند نوبت با شبکه‌های معاند تماس گرفته و مختصات و اطلاعات مراکز حساس را ارسال کرده‌اند. بررسی‌ها نشان داد دو مورد از نقاط ارسالی در زمان جنگ تحمیلی مورد حمله دشمن قرار گرفته بودند.

متهمان در اعترافات خود، از اقدام خود اظهار ندامت کرده و اعلام داشتند تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌های غربی قرار گرفته‌اند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.