فرماندار بهارستان: پروژه‌های شهری نسیم‌شهر بدون وقفه در حال اجرا است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:55
بهارستان- فرماندار بهارستان از ادامه بی‌وقفه پروژه‌های عمرانی و آموزشی نسیم‌شهر حتی در شرایط جنگی خبر داد و بر تحویل طرح‌های اولویت‌دار تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید شرفی فرماندار بهارستان از چندین پروژه کلیدی شهرداری نسیم‌شهر بازدید کرد، این پروژه‌ها شامل مدرسه ۱۵ کلاسه، مدرسه استثنایی در محله سعیدآباد، زیرگذر نهم دی، ساختمان جدید شهرداری و گلخانه مرکزی است.

شرفی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کار در هر شرایطی در شهرستان تعطیل نیست.

وی با اشاره به تداوم خدمات‌رسانی حتی در ایام جنگ رمضان، افزود: در ارائه خدمات شهری و پیشبرد پروژه‌های عمرانی حتی یک لحظه وقفه ایجاد نشده و اولویت ما تکمیل و تحویل طرح‌هایی است که نیاز مستقیم شهروندان را برطرف می‌کند.

فرماندار بهارستان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شهرداری‌ها در «نهضت مدرسه‌سازی»، خاطرنشان کرد: در صورت فراهم بودن شرایط، هر یک از شهرداری‌های نسیم‌شهر و گلستان، ۵ باب مدرسه را تا ابتدای مهر ماه امسال تکمیل و تحویل خواهند داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.