کیانوش عیاری فیلمی با پس زمینه جنگ می سازد

الف چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:21
پس از آنکه ساخت فیلم «خر لنگ» کیانوش عیاری به دلیل هزینه‌های سنگین فعلا مسکوت مانده است، این فیلمساز قصد دارد «بالاخره» را با پس زمینه جنگ در ایران بسازد.

به گزارش ایسنا، کیانوش عیاری از سال گذشته در تدارک ساخت فیلمی با نام «خر لنگ» بود که داستان آن درباره اولین چاه نفت ایران در مسجدسلیمان است.  

اما از آنجا که ساخت این فیلم به بودجه زیادی نیاز دارد و قرار بود وزارت نفت هم مشارکت داشته باشد، شرایط برای سرمایه‌گذاری و ساخت فیلم به زمانی بهتر موکول‌ شده است.

مهرداد غفارزاده که قرار بود تهیه‌کنندگی مشترک این فیلم را در کنار عیاری برعهده داشته باشد، با بیان مطلب بالا به ایسنا گفت: بنا بر شرایط ، آقای عیاری تصمیم دارد فیلمی کم‌بودجه را در یک لوکیشن بسازد.

او افزود: پیگیری‌های لازم را برای ساخت این فیلم با نام «بالاخره» انجام می‌دهیم و در عین حال امیدواریم تأمین بودجه «خر لنگ» هم به نتیجه برسد تا این پروژه استاد عیاری به سرانجام برسد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.