پاکستان حملات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 12:39
پاکستان در جریان نشست سازمان همکاری اسلامی که در مقر سازمان ملل متحد برگزار شد، حملات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، عثمان جادون معاون نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل در سخنرانی خود در جریان نشست سازمان همکاری اسلامی که در مقر سازمان ملل متحد برگزار شد، هشدار داد که وضعیت بشردوستانه در لبنان به سرعت رو به وخامت است.

نماینده اسلام آباد در این اجلاس خواستار آتش بس فوری و رسیدن بی وقفه کمک های بشردوستانه به مناطق آسیب دیده شد و افزود: بمباران مداوم رژیم صهیونیستی، به ویژه در جنوب لبنان و در مناطق پر جمعیت، آسیب جدی به غیرنظامیان وارد کرده و منجر به تخریب گسترده زیرساخت های مهم می شود.

جادون عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در لبنان را نقض آشکار قوانین بین المللی توصیف و بر حمایت پاکستان از حاکمیت لبنان تاکید کرد.

وی همچنین تاکید کرد که تخریب گسترده زیرساخت های غیرنظامی و نقض قوانین بشردوستانه باید فورا متوقف شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.