نوری: تعطیلی واحدهای تولیدی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 12:11
بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت حفظ تولید و اشتغال در شرایط بحرانی گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به بهانه‌های مختلف تعطیل شود و همه دستگاه‌ها موظف به حمایت از این بخش هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن نوری صبح چهارشنبه در صد و سی و هشتمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط بحرانی، هرگونه اختلال در روند تولید و اشتغال تنها به نفع دشمن خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی گفت: تمام دستگاه‌ها باید آرایش جنگی بگیرند و اجازه نمی‌دهیم هیچ واحد تولیدی به بهانه‌های مختلف تعطیل یا نیروهایش تعدیل شوند.

وی افزود: در دوران جنگ اقتصادی، نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی از شرایط دشوار آسیب ببیند و در صورت نیاز، تمامی نهادهای دولتی و خصوصی به کمک واحدهای تولیدی خواهند آمد.

نوری تصریح کرد: بانک‌ها باید از هرگونه رفتار سلیقه‌ای خودداری کرده و در راستای حمایت از تولید و اشتغال کشور عمل کنند.

استاندار خراسان شمالی در پایان یادآور شد: حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید وظیفه‌ای ملی است و همه باید در این مسیر تلاش کنند تا کشور از بحران‌های اقتصادی عبور کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.