توضیحات معاون وزیر اقتصاد در خصوص بسته‌های اقتصادی حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 10:25
معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: شوراهای منطقه‌ای برای حل مسائل استان‌ها تشکیل و بسته‌های اقتصادی برای واحدها صنعتی و تولیدی آماده شده است.  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمدرضا دشتی معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و دارایی در بازدید از چند واحد صنعتی کرمان و بررسی مسائل و مشکلات تخصیص ارز، گمرک و تامین مالی آنها به تشکیل قرارگاه اقتصادی دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور و تمهیدات پیش از آغاز جنگ رمضان اشاره کرد و گفت: اعتقاد دولت بر این است که باید اختیارات تام به استانداران داده شود تا خودشان مشکلات را حل و فصل کنند.

وی افزود: شوراهای منطقه‌ای برای حل مسائل استان‌ها تشکیل و بسته‌های اقتصادی برای واحدها صنعتی و تولیدی آماده شده است.

دشتی، تصریح کرد: در شرایط کنونی، به واحدهای تولیدی که با دو تا ۵۰ نفر کارگر همچنان مشغول به کار بوده و نیروهای خود را حفظ کرده‌اند، به ازای هر نفر ۲۲ میلیون تومان تسهیلات برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت ماه اعطا خواهد می‌شود.

وی با بیان اینکه تا قبل از ۵ اردیبهشت ماه بسته‌های حمایتی تسهیلات به کارفرما یا خود کارگر پرداخت می شود، افزود: برای کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر اشتغال نیز بسته‌های حمایتی تا آخر هفته آینده اعلام می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد همچنین از ترخیص ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تن کالا از گمرکات کشور خبر داد و گفت: در گمرکات کشور دیگر کالایی وجود ندارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.