پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهم‌سطح «شهدای اقتدار» در خرم‌آباد

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 فروردین 1405 - 20:57
خرم‌آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان از پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهم‌سطح «شهدای اقتدار» در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مجیدی عصر امروز سه‌شنبه در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیرهم‌سطح «شهدای اقتدار» و کمربندی شرقی خرم‌آباد، اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح «شهدای اقتدار» از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح «شهدای اقتدار» با سرعت و قدرت در حال اجرا است و عملیات عمرانی آن طبق برنامه پیش می‌رود.

پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهم‌سطح «شهدای اقتدار» در خرم‌آباد

معاون عمرانی استانداری لرستان، افزود: این تقاطع تردد خودروها در مسیر الشتر به سمت خرم‌آباد را به ۶۰ متری شهید «شفیع‌پور» هدایت می‌کند که در کاهش ترافیک محور تأثیرگذار خواهد بود.

مجیدی در خصوص پروژه کمربند شرقی خرم‌آباد نیز، بیان داشت: مراحل زیرسازی و ریختن اساس و زیر اساس کمربند شرقی خرم‌آباد آغاز شده است.

وی با اشاره به وجود چند عدد تیر برق در مسیر پروژه که مانع از پیشرفت عملیات اجرایی شده است، افزود: طی پیگیری‌های به‌عمل‌آمده مقرر شد شرکت توزیع برق هرچه سریع‌تر نسبت به جابه‌جایی این تیرها اقدام کند تا مانع اجرای پروژه نشود.

معاون عمرانی استانداری لرستان، گفت: پس از اتمام عملیات زیرسازی، اجرای روکش آسفالت در این مسیر صورت می‌پذیرد تا شهروندان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این محور تردد کنند و کاهش ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی را شاهد باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.