سومین روز از غیبت رفیعی و محمدی در تمرین پرسپولیس

خبرآنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای سومین روز متوالی در تمرین این تیم غیبت داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس یعنی سروش رفیعی، میلاد محمدی و یعقوب براجعه که در تمرین دو روز گذشته سرخپوشان غیبت داشتند، امروز (دوشنبه) برای سومین روز متوالی در تمرین حاضر نشدند.

به گزارش تسنیم، طبق اعلام قبلی مدیران باشگاه پرسپولیس هر بازیکنی سه روز متوالی در تمرین غیبت داشته باشد، در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار خواهد گرفت و با آنها برخورد خواهد شد. به این ترتیب باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس چه برخوردی با غایبان تیمش خواهد کرد.

البته محمد حسین صادقی بازیکن جوان پرسپولیس نیز که در تمرین روز گذشته تیمش حضور داشت، در تمرین امروز با هماهنگی کادر فنی و به دلایل شخصی حضور نداشت.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.