مصاحبه منتسب به عراقچی ساختگی است

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 19:37
یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده مذاکرات اسلام‌آباد به فارس گفت که مصاحبه‌ منتسب به عراقچی درباره مذاکرات کاملا ساختگی است و وی هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در پی انتشار مصاحبه‌ای به نقل از سبدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در برخی شبکه‌های اجتماعی فارسی و انگلیسی درباره مذاکرات اسلام‌آباد، یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده امروز (یکشنبه) ۲۳ فروردین‌ماه به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت که وزیر امور خارجه هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته است.

وی مصاحبه منتسب به عراقچی که از صبح امروز (یکشنبه) ۲۳ فروردین‌ماه و پس از پایان مذاکرات اسلام‌آباد در این شبکه‌ها بازنشر شده را ساختگی خواند.

مذاکرات اسلام‌آباد بین ایران و آمریکا با واسطه پاکستان که از دیروز (شنبه) ۲۲ فروردین‌ماه به ریاست محمدباقر قالبیاف رئیس مجلس شورای اسلامی و جی دی ونس معاون اول رئیس جمهور آمریکا در پایتخت پاکستان آغاز و در چند دور برگزار و جمعا ۲۱ ساعت به طول انجامید، در پی زیاده‌خواهی‌های آمریکا و با وجود اینکه به گفته اسماعیل بقائی سخنگوی دستگاه دیپلماسی در برخی نکات تفاهم حاصل شده بود، بی نتیجه پایان یافت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.