۱۳ غایب در اولین تمرین پرسپولیس

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 17:53
۱۳نفر از اعضای تیم پرسپولیس در اولین تمرین سال جدید غایب بودند و این مسئله روی تمرین کلی تاثیر بسزایی داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، اولین تمرین پرسپولیس در سال جدید برگزار شد و بازیکنان قرمزهای تهران کار خود را زیر نظر کریم باقری دنبال کردند. مدیران پرسپولیس در مورد شروع مجدد لیگ برتر نگرانی‌هایی دارند و باتوجه به وضعیت فعلی تمرین قرمزهای تهران، این نگرانی‌ها بی‌دلیل نیست.

تمرین دیروز پرسپولیس ۱۳ غایب داشت و بین تمام تیم‌های لیگ برتری، قرمزهای تهران بیشترین غایب را داشته‌اند. سروش رفیعی، میلاد محمدی، یعقوب براجعه و محمدحسین صادقی، ۴ بازیکن ایرانی پرسپولیس بودند که در این تمرین حضور نداشتند. طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، محمدحسین صادقی به‌دلیل برخی مسایل شخصی مرخصی گرفته، یعقوب براجعه مصدوم است و از سوی دیگر سروش رفیعی و میلاد محمدی هنوز به ایران برنگشته‌اند.

اوستون اورونوف، تیوی بیفوما، مارکو باکیچ، ایگور سرگیف و دنیل گرا، ۵ بازیکن خارجی پرسپولیس هستند که به دلیل جنگ ایران با آمریکا و اسراییل تهران را ترک کرده‌اند و ظاهرا جدایی این بازیکنان نهایی شده است. علاوه‌بر ۹ بازیکن غایب پرسپولیس در اولین تمرین سال جدید، کادر فنی قرمزها هم به ناقص‌ترین شکل ممکن تمرین را برگزار کرد. اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس به همراه پپه لوسادو، تولدو و امیلیو هنوز وارد ایران نشده‌اند تا تعداد غایبان پرسپولیس در اولین تمرین سال جدید به ۱۳ نفر رسیده باشد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.