انجمن فرودگاه‌های اروپا: ۳ هفته دیگر تنگه هرمز بسته بماند پروازها مختل می‌شود

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 09:46
فایننشال‌تایمز هم نوشته کاهش انتقال انرژی از خلیج فارس درنهایت باعث اختلال در برنامه‌های پروازی اروپا شود.

انجمن فرودگاه‌های اروپا با ارسال نامه‌ای فوری به کمیسیون اروپا هشدار داده که در صورت تداوم اختلال در تنگه هرمز، قاره سبز با کمبود سیستماتیک سوخت هواپیما مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، این نهاد که نماینده بیش از ۶۰۰ فرودگاه اروپایی است، در این نامه اعلام کرده که اگر طی ۳ هفته آینده جریان عبور و مرور از تنگه هرمز به‌صورت پایدار از سر گرفته نشود، ذخایر سوخت هواپیما در وضعیتی بحرانی قرار می‌گیرد.

فایننشال‌تایمز هم نوشته کاهش انتقال انرژی از خلیج فارس درنهایت باعث اختلال در برنامه‌های پروازی اروپا شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.