ایران زمان‌بندی برای دور بعدی مذاکرات ندارد

تابناک یکشنبه 23 فروردین 1405 - 08:36
ایران برنامه‌ای برای دور بعدی مذاکرات ندارد.


یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده به خبرنگار اعزامی فارس در پاکستان گفت: تیم آمریکایی به‌دنبال بهانه بود تا میز مذاکره را ترک کند. 

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ او افزود: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها مذاکره را برای وجههٔ از دست رفتهٔ خود در فضای بین‌المللی نیاز داشتند و تمایلی به کاهش انتظارات خود با وجود شکست‌ و بن‌بست‌ در جنگ با ایران نداشتند. 

این منبع ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده به‌عنوان نمایندهٔ‌ مردم دست‌آوردهای میدان را صیانت کرد.

او افزود: ایران برنامه‌ای برای دور بعدی مذاکرات ندارد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.