مذاکرات هیات های کارشناسی و سیاسی ایران و آمریکا از ظهر روز شنبه ۲۲ فروردین آغاز شد و تا پایان روز ادامه داشت؛ بنا بر تصمیم دو طرف و پاکستان گفت وگو ها به روز دوم کشیده شد.
به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز شنبه تا لحظه ارسال این خبر تیم های مذاکره کننده ایران و آمریکا به طور فشرده و جدی در حال گفتگو و تبادل متون بودند.
همچنین گفته می شود با توجه به اختلاف نظرها مذاکرات سه جانبه با حضور شهباز شریف و عاصم منیر برگزار شده است.
با توجه به حجم و پیچیدگی موضوعات طبیعی است بررسی موضوعات در زمانی کوتاه زمان بر و سخت باشد.
در عین حال قرار است صبح یکشنبه هیات های مذاکره کننده پس از چند ساعت استراحت و جلسات مشورتی مجدد گفتگوها را از سر بگیرند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.