چند جت ارتش پاکستان وارد عربستان شدند

همشهری آنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 16:57
وزارت دفاع عربستان سعودی اعلام کرد: یک اسکادران پاکستانی شامل جت‌های جنگنده وارد عربستان شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، فرانس۲۴ نوشت: وزارت دفاع عربستان سعودی اعلام کرد: یک نیروی نظامی پاکستان، شامل جت‌های جنگنده، طبق یک پیمان دفاعی بین دو کشور، وارد پایگاه هوایی ملک عبدالعزیز شده است. پایگاه هوایی ملک عبدالعزیز در طول جنگ بارها مورد حملات پهپادی و موشکی قرار گرفته است.

این وزارتخانه در بیانیه خود افزود: این استقرار با هدف تقویت همکاری‌های دفاعی مشترک و حمایت از امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی انجام شده است.

پیمان دفاعی مشترک میان دو کشور در ماه سپتامبر امضا شد و هرگونه حمله به هر یک از این دو کشور را حمله به طرف مقابل تعریف می‌کند.
گفتنی است پاکستان میزبان دور جدیدی از مذاکرات میان ایران و آمریکا است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.