جلسه شورای‌عالی نظام پرستاری برگزار شد

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 15:57
اعضای شورای‌عالی سازمان نظام پرستاری، در جلسه آنلاین به مهم‌ترین موضوعات و اولویت‌های حرفه پرستاری پرداختند.

جلسه شورای‌عالی نظام پرستاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با پایان یافتن تعطیلات نوروزی و بازگشت فعالیت‌ها به روال عادی، اولین جلسه شورای‌عالی سازمان نظام پرستاری در سال جدید، روز شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ به صورت آنلاین برگزار شد.

این نشست که بیستمین جلسه شورای‌عالی سازمان نظام پرستاری در دوره ششم بود، با حضور اعضای شورا برگزار شد.

دستور کار بیستمین جلسه شورای‌عالی سازمان نظام پرستاری، پیگیری مطالبات پرستاری در سال جدید، برنامه کاری سازمان نظام پرستاری در سال ۱۴۰۵، پیگیری مصوبات پیشین شورای‌عالی نظام پرستاری، گزارش عملکرد سازمان نظام پرستاری از زمان برگزاری آخرین جلسه این شورا و...، اختصاص داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.