مقام دولتی: پل راه‌آهن چهارباغ، ۴۸ ساعت پس از حمله آمریکا و اسرائیل ترمیم شد/ این پل ۱۰۰ درصد تخریب شده بود

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 14:07
فرماندار شهرستان چهارباغ با اشاره به حمله اسرائیل و آمریکا به پل راه‌آهن این شهرستان و تخریب کامل آن، از ترمیم این پل ۴۸ ساعت پس از حمله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا البرزی، گفت: پل راه‌آهن شهرستان چهارباغ در حمله ناجوانمردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی، ۱۰۰ درصد تخریب شد اما در کمتر از دو روز کاری یعنی مجموعاً ۲۴ ساعت توسط عوامل تلاشگر راه‌آهن بازسازی شد.

البرزی در گفتگو با ایسنا،  افزود: همت دولت بر این است تا خدمات خود را در اسرع وقت به مردم ارائه دهد که نمونه آن بازسازی همین پل است که خیلی زود بازسازی شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از همه دست‌اندرکاران راهداری، راه‌آهن، شهرداری و ادارات آب، برق و گاز که از ابتدا در صحنه حضور داشتند تا این پل و زیرگذر آن هر چه سریعتر راه‌اندازی شود؛ قدردانی می‌کنم.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.