تیم ملی شمشیربازی سابر ایران راهی ایتالیا شد

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 11:59
ملی‌پوشان اسلحه سابر ایران برای حضور در کمپ تمرینی و شرکت در کاپ جهانی پادوا راهی ایتالیا شدند.

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران راهی ایتالیا شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی شمشیربازی سابر ایران برای حضور در کمپ تمرینی کریستین بائو و شرکت در کاپ جهانی در پادوا، راهی ایتالیا شد.

سابریست‌های کشورمان در کمپ تمرینی بائو شرکت خواهند کرد تا چند ماه دور بودن از تمرینات گروهی را جبران کنند. همچنین در کاپ جهانی پادوا هم حضور خواهند داشت. کاپ جهانی پادوا از ۲۸ فروردین آغاز خواهد شد.

محمد فتوحی، نیما آقایی، طا‌ها کارگر پور، پارسا پورسلمان و احمد رضا شهمیری ترکیب تیم ایران را تشکیل می‌دهند.

هدایت سابریست‌های کشورمان بر عهده محمد رهبری است و فرزاد باهر هم به عنوان مربی تیم را همراهی خواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.