میدان، حیثیت دشمن را بر باد داد

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 14:07
امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن با کلکسیون تجهیزات پیشرفته آمد، اما میدان حیثیتش را بر باد داد.

میدان، حیثیت دشمن را بر باد داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران گفت:دشمن با کلکسیونی از پیشرفته‌ترین هواپیما‌ها آمد، اما میدان آنها را هدف گرفت و حیثیتشان بر باد رفت؛ از تک‌زن‌های نقطه‌زن به پرتاب دوگانه‌ها رسیدیم.

وی افزود: دشمن قصد ورود زمینی داشت، اما در پایگاه‌هایش در دبی، امارات، بحرین و کویت زمین‌گیر شد؛ به گروهک‌های ضد انقلاب هم امید بسته بود که پیش از حرکت، مورد اصابت قرار گرفتند.دو ناو غول‌پیکر دشمن را آوردند که می‌گفتند هرکدام با یک حرکت، کشوری را تسلیم می‌کند؛ اما یکی به تیر غیب گرفتار و دیگری از ترس ضربت فرزندان اسلام به انزوا رفت.

خطیب جمعه تهران گفت: دشمن می‌خواست برای رژیم صهیونیستی سپر امنیتی ایجاد کند، اما چشم‌هایش را در منطقه کور کردیم و زیر ضربات موشک‌ها، حیفا و تل‌آویو امروز ویران شده‌اند.دشمن هم در جنگ روایت‌ها باخت، هم در جنگ روانی؛ امروز حرف‌ها و توییت‌هایش به مضحکه جهانی تبدیل شده؛ یک صهیونیست گفت: غرش شیران ما به «میو میو» گربه‌ها تبدیل شد.

وی افزود: دشمن پیشنهادات ۱۵ بندی خودش را پس گرفت و شروط ۱۰ بندی ما را پذیرفت.ممکن است است سکوتی مصلحت باشد، اما دست‌ها روی ماشه است. ملت ایران بیدار، هوشیار و آماده در صحنه است و مردم هرگز صحنه را خالی نمی‌کنند. ما به مسئولان کشور اعتماد داریم، اما یک سر سوزن به دشمن خبیث و غدار اعتماد نداریم؛ او هرگز قابل اعتماد نیست مگر اینکه تمام شرایط توافق اولیه را محقق کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.