به گزارش همشهری آنلاین، دفتر رهبر معظم انقلاب درباره تماسهای مکرر برخی اقشار مردمی در خصوص طلب حلالیت از امام شهید، اطلاعیه صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: «امام شهید انقلاب همه ملت ایران را فرزندان عزیز خود میدانستند و همواره دعاگوی آنان بودند.
همه این عزیزان آسودهخاطر باشند که مورد بخشش آن دل مهربان که همچون اقیانوس همه مردم را در خود گنجانده بود، هستند و نشانه این رضایت را در همین حضور یکپارچه و حماسی و دلهای دشمنشکن یکایک مردم عزیز میتوان مشاهده کرد.
خداوند با لطف خود همه دیوارهای جدایی را از میان آنها برداشته و همگان با شعار اللهاکبر، پرچم کلمةالله هی العلیا را برافراشتهاند و با توکّل بر خدا، همدل و همسو و همگام جز به پیروزی بر دشمن پلید بشیریت نمیاندیشند.
محکم بایستید و یقین بدانید که دعای سیدالشهدای تاریخ ایران شامل یکایک شما مردم عزیز بوده و خواهد بود و همین ثبات قدم شماست که نصرت الهی و فتح قریب را نوید میدهد».









