خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در خرم‌آباد

مشرق نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:55
روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از عملیات خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در محدوده کمربندی خرم‌آباد و پادگان شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان طی عصر امروز پنج شنبه آمده است:«به اطلاع هم استانی های عزیز می‌رساند، در راستای پاکسازی و ایمن‌سازی مناطق آسیب‌دیده از حملات دشمن، تیم‌های تخصصی تشخیص و خنثی اقدام به منفجر کردن کنترل‌شده مهمات عمل‌نکرده در محدوده کمربندی خرم آباد، پادگان شهید بهشتی خواهند کرد.

این عملیات به منظور رفع خطر امروز پنج شنبه ۱۴۰۵/۰۱/۲۰ از ساعت ۱۷/۳۰ عصر انجام می‌شود.

به علت قدرت انفجار این مهمات، احتمال شنیده‌شدن صدای مهیب آن در بخش‌ها و مناطق مجاور وجود خواهد داشت، که جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان نیست و وضعیت منطقه کاملاً تحت کنترل می‌باشد.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.